Friday, January 21, 2011

Hari Pertama Ku Di Sekolah..F5

Assalammualaikum.

3/01/2011 hari ku besekolah,jam 7 ku berada d sekolah...hari nie aku berasa sangat takot kerana aku sudah berada di F5..so tahon nie ku SPM..1st time balaja bab F5..aku merasakn hari semakin berlalu..sangat pantas..
aku,tidak  lg beada d F4..time aku F4 aku slalu main2 time balaja..bila dapat result aku punya la nak nangis..tu la org kate blajar x mau..sibok dok main ja...kn da kene..dok padan muke aku la...ahahahaha..
nyesal x sudah aku nie..haha...tahon nie aku berazam tok blajar rajin2..sebab nak dapat keputusan yg cemerlang..aku da janji kat someone..yg aku nak blajar rajin2..lau x..hidup x begune..urmmm
hehehe mcm da lari tajok kn..huhu kite sambung balik...aku punye aliran adelah kesusasteraan 1..aku blaja melukis,pedeq,ert.hahaha...best gile dpt kelas nie..aku besyukur...time exam lukisan aku dapat A..ase syukur..tp time tu aku rase mcm x caye..sebab aku nie bile melukis x la cantik..aku nie merendah diri pulak..huhuhu
cikgu aku yg ngajar seni tu name nye En.Othman..dia garang ..tu sebab anak2 murid nye sume dapat A+ seni..huhu...about pedeq n ert malas la aku nk cite...lau cite nt..panjang sgt..huhuhu..jari ku nie da kepenatan..so dia mntk tuan nye benti nulis....ade mase nt aku wat lagi..^_^

wasalamkm..

No comments:

Post a Comment